دیدار مردمی مدیر کل بهزیستی در بوکان

بررسی ۲۰۰ درخواست جامعه هدف بهزیستی بوکان در حوزه اشتغال، مسکن و درمان در سفر مدیرکل بهزیستی و هیئت همراه به شهرستان بوکان .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان‌غربی؛
در راستای اجرای سیاست‌های دولت مردمی در رسیدگی مستقیم به مشکلات شهروندان و کاهش فاصله بین مردم و مسئولان، رسول بابایان، مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی در سفر کاری به شهرستان بوکان با حضور در اداره بهزیستی این شهرستان، برنامه دیدار چهره به چهره با توانخواهان، معلولان و مددجویان را برگزار کرد.

دیدار مردمی مدیر کل بهزیستی در بوکان

این دیدار که با همراهی حمیدرضا سوری، معاون توانمندسازی، ایرج عبداله پور، معاون توانبخشی، مریم قلی‌زاده، مدیر روابط عمومی و فریبا بدرنژاد، رئیس اداره پذیرش و هماهنگی انجام شد، به مدت چهار ساعت به صورت مستمر ادامه داشت و جمع زیادی از جامعه هدف بهزیستی با حضور در این نشست، مسائل و دغدغه‌های خود را با مدیرکل در میان گذاشتند.

دیدار مردمی مدیر کل بهزیستی در بوکان

در این برنامه مردمی، ۲۰۰ درخواست در حوزه‌های اشتغال، تأمین مسکن، هزینه‌های درمان و توانبخشی و مشکلات مرتبط با حمایت‌های معیشتی توسط تیم تخصصی حاضر بررسی و برای هر یک دستورات لازم صادر شد. بخش قابل توجهی از درخواست‌ها مربوط به فراهم‌سازی زیرساخت‌های اشتغال، پرداخت تسهیلات، کمک‌هزینه مناسب‌سازی مسکن و حمایت‌های درمانی و توانپزشکی بود.

دیدار مردمی مدیر کل بهزیستی در بوکان

رسول بابایان در حاشیه این برنامه اظهار کرد: رویکرد بهزیستی استان بر پایه پاسخگویی مستقیم و بدون واسطه به مردم است و حضور میدانی در شهرستان‌ها در جهت احصاء دقیق نیازها، آگاه‌سازی مردم از خدمات موجود و تلاش برای تسریع در روند رسیدگی به مطالبات انجام می‌شود.

وی افزود: بهزیستی آذربایجان‌غربی با تکیه بر ظرفیت‌های حمایتی، مشارکت‌های مردمی و برنامه‌های توانمندسازی اقتصادی تلاش دارد زمینه استقلال و بهبود کیفیت زندگی اقشار تحت پوشش را بیش از گذشته فراهم سازد.

برگزاری ملاقات‌های مردمی مدیرکل در شهرستان‌ها، بخشی از برنامه منسجم بهزیستی استان جهت پیگیری مطالبات جامعه هدف، کاهش بروکراسی، افزایش اعتماد اجتماعی و تسریع در روند ارائه خدمات است؛ برنامه‌ای که طی ماه‌های اخیر در چند شهرستان اجرا شده و تا پوشش کامل استان ادامه خواهد داشت.

دیدار مردمی مدیر کل بهزیستی در بوکان

گفتنی است، در پایان این نشست، درخواست‌های ثبت شده توسط کارشناسان حوزه‌های مختلف دسته‌بندی و به منظور پیگیری و اجرای دستورات صادره به واحدهای مربوطه ارجاع شد.

کد خبر 160153

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد